Realizezi că vine toamna atunci când Cristi Manafu anunță un eveniment mult așteptat și anume Webstock. Am avut plăcerea de a participa încă din 2010 la eveniment, iar în 2011 și 2012 am relatat pe blog live cele desfășurate acolo. Sunt multe lucruri frumoase ce mă leagă de acest eveniment: multe idei de proiecte au plecat de acolo, prezența la Webstock în 2011 mi-a purtat noroc în Redescoperă România și muuulte altele!
Ediția cu numărul șase pe tricou din acest an se va desfășura pe 27 septembrie 2013, la JW Marriott Grand Hotel Bucharest. Dacă te întrebi ce este Webstock …este cea mai mare conferință despre social media din România, un eveniment pe care îl aștepți un an de zile cu mare nerăbdare mai ales pentru că da startul tendințelor din domeniu pentru anul ce vine Și la această ediție Cristi alături de frumoasa sa echipă de la Evensys și-au propus să reunească comunitatea online locală și să aducă în prim plan persoane care au avut inițiativa de a schimba lucrurile din jurul lor, persoane implicate, dar și care consideră Internetul un loc de dezvoltare.
Conform comunicatului de presă pe care l-am primit, în prima parte a zilei, Webstock include două sesiuni de conferințe, unde oameni care au dezvoltat proiecte inedite, au avut idei inovative și realizări semnificative, le vor prezenta participanților experiențe personale de succes.
După-amiază, se vor desfășura în paralel trei micro-evenimente specializate, Blogging, Communication și Mobile, care vor dezvalui insight-urile celor mai bune studii de caz, cele mai noi tendințe în domeniu și tactici eficiente în promovarea prin intermediul mai multor platforme de comunicare. După gala de premiere Webstock Awards, participanții sunt invitați la petrecerea organizată de Staropramen cu ocazia evenimentului.
Cel mai așteptat moment al evenimentului este Webstock Awards, competiția care oferă recunoaștere celor mai inedite și mai creative proiecte din mediul online, lansate în ultimul an în România. S-a dat deja startul înscrierilor în competiție și poți face acest lucru până pe data de 31 august, într-una din cele 12 categorii ce vor fi jurizate de un grup de practicieni în marketing, comunicare, digital, social media și mobile. Iar cele 12 categorii norocoase în care vă puteți înscrie proiectele și campaniile sunt: Publishing, Utility, Visual, User Generated Content (by brands), Blogging Campaigns, Special Projects (Brands), Facebook Applications, Bloggers Project, Mobile applications, Instagram (by Brands), Best Content Campaign on Facebook, Innovation. Pentru mai multe detalii despre această secțiune dă un click aici.
Webstock este organizat de Evensys în colaborare cu Vodafone, partenerul principal al evenimentului. Actuala ediție se bucură de susținerea companiilor LG, Staropramen, Bitdefender și HP. Comunicarea online și site-ul Webstock sunt realizate cu sprijinul Sunshine Digital Communication.
Aștept cu nerăbdare vești noi despre acest eveniment precum și programul complet. Ne vedem acolo, da? Tradiția se respectă de la an la an. 🙂
This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.
Primeşte articolele pe email
Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.
Log in as an administrator and view the Instagram Feed settings page for more details.
Leave a Reply