Orașul Sibiu mereu a fost pentru mine un loc aparte unde m-am bucurat să mă regăsesc de fiecare dată când am avut ocazia. Poate datorită faptului că m-am născut în orașul Mediaș, județul Sibiu, iar acolo practic a început viața mea. Sau poate că oamenii par altfel. Sau cine știe… poate vă sună siropos, dar sunt doar melancolică.
Anul acesta iată că am ajuns în Sibiu și mă bucur tare mult să iau parte la campania “Produs în Sibiu“. Campania Produs în Sibiu are ca scop încurajarea consumului de produse fabricate pe plan local. De a lungul timpului au loc mai multe acțiuni ce sunt încadrate în proiectul mare “Produs in Sibiu”. În această perioadă s-au cumulat mult mai multe evenimente pe lângă Turul Bloggerilor. Despre proiect poti citi aici. Te las cu un un prim clip al proiectului ca să îți poți face o idee.
Tot să te mândrești cu brandurile și cu produsele locale. Nu de alta, dar au și motive să o facă. Scandia, Boromir, Flaro, Mainetti, Lytos, Sitemani, B.C. Carpatica, Mandra, Best sunt doar câteva din brandurile locale cu care sibienii se fălesc. Nu știu dacă și cât ați auzit despre ele, dar nu ai cum să rămâi nepăsător când vezi că sibienii au înțeles cât de important e să îți recunoști și să îți promovezi brandurile locale. M-aș bucura să văd din ce în ce mai multe orașe că își recunosc valorile și nu rămân nepăsători. Cum poți promova mai eficient un oraș dincolo de turism dacă nu și prin produsele locale?
Am ajuns de aseară la Sibiu și deja am intrat “în pâine”. Am mers în Piața Mare și ni s-a povestit despre campanie și despre modul în care sibienii au reacționat la această campanie de conștientizare. În centru, în Piața Mare găsești voluntari ai Asociației Produs în Sibiu ce au diferite pancarte cu informații despre produsele locale. Cifrele înscrise pe aceste pancarte reprezintă numărul de produse produse într-o săptămâna în fabrica brandului respectiv.
Campania Produs în Sibiu are ca scop încurajarea consumului de produse fabricate pe plan local. Localnicii au puterea de a susține companiile din orașul lor. Practic alegând cumpărarea produselor realizate de sibieni plătesc salariul vecinilor, prietenilor, rudelor sau colegilor. Un alt aspect ține de dezvoltarea profesională într-o companie locală. Alegând un brand local ei au puterea de a alege să crească astfel compania care a ales Sibiul pentru propria dezvoltare. Cumpărând produse locale, susținem economia locală.
Sunt tare curioasă ce ne vor prezenta companiile ceea ce fac și cum aleg să își promoveze produsele în cadrul campaniei.
“Produs în Sibiu” este o campanie realizată de Asociația Produs în Sibiu împreună cu ziarul Sibiu 100%.
This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.
Primeşte articolele pe email
Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.
Log in as an administrator and view the Instagram Feed settings page for more details.
Sibiul este, într-adevăr, un oraș minunat, o colecție impresionantă de cultură, istorie, arhitectură și tot ce este frumos. Există produse, “brand-uri” locale, care nu părăsesc zona în care sunt fabricate… ceea ce mi se pare regretabil! Altele ajung să fie mărci naționale sau, cel puțin, răspândite în mai multe zone sau județe, precum cozonacul de la Boromir. Micii producători ar trebui încurajați să-și promoveze creațiile… cum ai zis și tu, ar trebui să cumpărăm produse realizate pe plan local. Cred că “Produs în Sibiu” este o campanie bine-gândită, care o să aibă succes!