Sunt câteva evenimente pe care le aștept cu nerăbdare de la an la an pentru că practic îmi dau cheia de pornire. Fiecare eveniment are acel special al său, dar cel mai mult sunt fana celor ce produc schimbări în mine. Determinarea, perseverența și disciplina sunt câteva dintre noțiunile ce se îmbină frumos cu ideea pe care vrei să o pui în aplicare. Când ești participant la un eveniment îți vin câteva idei zdravene de proiecte, dar ești atât de prins de ce se discută și de informațiile noi din jurul tău încât uiți despre ce era vorba. Și nu te ajută! Te frustrează, te stresează…. Așa că îți recomand să notezi tot ce îți trece prin minte și așa nu o să mai ai parte de neplăceri.
Ca să faci un lucru până la capăt important este să ai un plan pus cu strictețe la punct, cu toate detaliile în ordine. E bine să ai și un plan de rezervă cu potențiale neplăceri pe care le poți întâmpina. Să ai un business nu este ușor. De fapt nici să începi ceva nu este ușor ca să nu mai spun de implementare, acțiuni desfășurate etc. Toată lumea a început cu lucruri simple. Diferența constă în modul în care duci la bun sfârșit ceea ce vrei să faci. Cu cât ești mai creativ, mai inventiv, mai altfel oamenii se vor orienta către proiectul tău și vor dori să afle mult mai multe, nu?
Ideea de business este irelevantă de cele mai multe ori, însă viziunea e cea importantă și care face diferența. O idee este validată de către consumator. Atunci când vrei să pornești un business este indicat să te pui puțin în pielea consumatorului: ar plăti sau nu pentru ideea ta și dacă da, cât ar fi dispuși să plătească? Ideile mici pot să devină idei mari. De exemplu și Michael Conrad o să ne povestească despre asta la ediția de anul acesta a Zilelor Biz în cadrul zilei de Media & Marketing (15 noiembrie). Michael este fondatorul Berlin School for Creative Leadership și unul dintre cei mai apreciați oameni de creație și advertising la nivel mondial. Va aborda o temă mai mult decât interesantă, ”Big Idea Thinking”, ce pornește de la o idee care a început să prindă proporții în București și descrie modul în care se formează, se identifică și se valorifică “ideile mari”.
Dacă nu știai, Michael Conrad este unul dintre cei mai influenți jucători în advertisingul mondial, reușind, din postura de președinte al grupului Leo Burnett Worldwide să câștige un număr impresionant de distincții internaționale “Global Agency Network of the Year” și “Most Awarded Agency Network” (Gunn Report). În 2004 a co-fondat “The Berlin School of Creative Leadership”, una dintre cele mai bune școli de MBA din zona de leadership creativ. Vă recomand să țineți aproape pe acest blog pentru că voi relata la cald tot ce se va discuta în cadrul conferințelor.
Ziua de Media și Marketing este dedicată tendințelor în comunicare. Dincolo de faptul că o să aflăm multe lucruri altfel, nu pot să nu mă bucur de acest panel unde invitații sunt personalități cu performanțe internaționale în marketing și advertising, între care: Thomas Kolster, fondator al The Goodvertising Agency și WhereGoodGrows, Liz Wolstenholme Head of Planning, UK Consumer Marketing, Weber Shandwick și, cel mai recent confirmat, James Bisgrove, Sponsorship Manager UEFA Events.
După o zi plină de speakeri unul și unul, Alina Stepan, Managing Director, Ipsos Research, ne va prezenta studiul Ipsos Research “Cele mai inovatoare branduri”. Pentru că ne place inovația, pentru că ne surprind, pentru că are nuanțe diferite. Se va discuta despre adaptare versus invenție plus multe altele. Aștept cu nerăbdare să văd dacă există sau nu un decalaj între ce așteaptă oamenii și ce le este oferit în termeni de inovație.
Ne vedem la Zilele Biz!
This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.
Primeşte articolele pe email
Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.
Log in as an administrator and view the Instagram Feed settings page for more details.
Leave a Reply