Când vine vorba de terminologia ad-urilor de pe Facebook mulți se uită la tine de parcă vorbești SF-uri. Unii au impresia că a face un ad pe Facebook este floare la ureche. Este dacă vrei să dai gata bugetul doar clipind. Trebuie însă să fii atent ce lucruri pui pe acolo / bifezi pentru a avea și rezultate cât mai bune. Multe branduri sunt confuze atunci când vine vorba de copleșitoarele terminologii ale platformelor sociale.
Citind ”presa” de specialitate am găsit un infografic frumos despre terminologia ad-urilor realizat de Jon Loomer, Facebook marketing expert. Dacă ai nelămuriri consultă acest infografic. Dacă te crezi un as al ad-urilor citește-l măcar să vezi dacă ce știi e corect.
Spor la ad-uri!
This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.
Primeşte articolele pe email
Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.
Log in as an administrator and view the Instagram Feed settings page for more details.
Leave a Reply