Anul trecut am avut plăcerea de a participa la GPeC – Gala Premiilor eCommerce, cel mai important eveniment de comerț electronic din țara noastră. A fost o zi plină de informații interesante și utile, o zi în urma căreia am înțeles mai bine anumite aspecte și am învățat astfel cum să le explic clienților mei de ce e bine să facă anumite lucruri, iar de altele să uite.
Anul acesta, după o meritată pauză, organizatorii GPeC au revenit cu vești despre ediția cu numărul 9 pe tricou din acest an. 🙂 Primele vești sunt mai mult decât grozave! Până mâine, 14 martie 2014 inclusiv, se desfășoară campania de pre-înscriere a magazinelor online în competiție, oferind un discount de 50 EUR din taxa de participare. Astfel, magazinele online care doresc să se înscrie la GPeC 2014, mai au timp să profite de oferta very early bird și să plătească doar 200 EUR + TVA, în loc de 250 EUR + TVA pentru participare.
Consider că acești 200 de euro ar fi cei mai bine cheltuiți bani pe care un owner al unui magazin online îi poate cheltui. De ce? Toate magazinele online vor fi auditate din punct de vedere al criteriilor de preselecție, vor primi recomandări pentru a le întruni și, astfel, pentru a obține marca de încredere TRUSTED.ro (taxa TRUSTED fiind inclusă în taxa de participare la GPeC 2014).
Pentru a obține discount-ul very early bird, magazinele trebuie să scrie un e-mail la contact [@] gpec.ro cu subiectul “Pre-înscriere la GPeC 2014″ în care să furnizeze câteva informații necesare identificării website-ului și facturării, respectiv:
Atenție! Sunt acceptate în competiția GPeC doar magazinele online care au minimum 6 luni vechime în piață.
Eu zic să vă grăbiți! Până în acest moment și-au exprimat intenția de participare la GPeC 2014 peste 20 de magazine online, în doar câteva zile de ofertă very early bird.
This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.
Primeşte articolele pe email
Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.
Log in as an administrator and view the Instagram Feed settings page for more details.
Leave a Reply