Vă povesteam acum mai bine de o lună despre Noaptea Devoratorilor de Publicitate. Ultima oprire a evenimentului este în Club Control din Bucureşti, iar aici ai evenimentul de pe Facebook. Așa cum deja știi, evenimentul constă în 3 ore cu spoturi împărțite în patru categorii: Animals, Comedy, Love şi Superheroes. Spectacolul va începe la ora 20:00, preţul unui bilet este de 20 lei.
Dacă nu ai auzit de acest eveniment, țin să îți spun că Noaptea Devoratorilor de Publicitate este un proiect care promovează arta advertising-ului ca pe o formă neconvențională de divertisment pentru o categorie importantă de consumatori: “the trend-setters” sau cei care aspiră să devină inovatori.
Din păcate eu nu pot participa, așa că m-am gândit că voi puteți să vă bucurați de o seară plină de spoturi publicitare unul și unul. Vă provoc din nou la concurs. Până pe 16 aprilie, ora 12.00, trebuie să îmi spui într-un comentariu ce campanie publicitară a fost aproape de sufletul vostru. Este necesar să îmi lași un link (cu siguranță găsiți surse pe net) în comentarii, iar o invitație dublă e a ta!
LE: Felicitări tuturor! Vă mulțumesc pentru participare! random.org l-a ales pe Ionuț Popa, așa că te rog să-mi dai pe adresa de e-mail de la contact numele complet.
This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.
Primeşte articolele pe email
Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.
Log in as an administrator and view the Instagram Feed settings page for more details.
https://www.youtube.com/watch?v=WpE9Xk0d5Qg
Guinness . Pentru ca am 2 prietene, surori gemene, si au exact acest gen de relatie minunata si usor de neinteles pentru cei fara frati sau surori.
Imi plac foarte mult campaniile din categoria comedy, drept urmare o campanie care mi-a starnit rasul si care este arhicunoscuta este ALTEX:
https://www.youtube.com/watch?v=MQWYxjysAZo
http://whydontyoucomeover.gandul.info/ Campania “Why don’t you come over?” de GMP
Milka The Last Square pentru ca m-a facut sa ma gandesc daca as cumpara o ciocolata careia ii lipseste o bucatica. Mesajul trasmis: Dare to be tender.
http://www.creativeguerrillamarketing.com/guerrilla-marketing/milka-chocolate-bars-now-missing-square-new-campaign/
https://www.youtube.com/watch?v=OHUpQZIylVc
Haineken e una din berile mele preferate si campania mi se pare foarte tare pentru ca nu cauta sa promoveze consumul berii, ci mai degraba responsabilitatea.
Plus ca mesajul de la sfarsit cu “Sunrise belongs to the moderate drinkers” m-a cucerit si chiar incerc sa-mi fac un obicei de a bea si apa la club, nu numai alcool 😀
https://www.youtube.com/watch?v=NJizIhZrYgA
BMW.