Se uită la mine lung și îmi spune: ”Nu înțeleg de ce îți place așa de mult acolo. Nu ai mai fost în tabere?”
Cam aceasta este reacția unora de lângă mine când le vorbesc despre #bizsmscamp. Zâmbesc și le răspund că nu au cum să înțeleagă până nu participă măcar la o ediție. Și oricât de mult le-aș povesti eu nu am cum să le transmit cu adevărat spiritul taberei organizată de Revista Biz.
Anul acesta am avut plăcerea de a participa la cea de a 7 a ediție a taberei. Dat fiind că este de 2 ori pe an, timpul de la o ediție la alta trece pe nesimțite. Parcă te trezești subit și realizezi că vine tabăra și te apucă frenezia. Nu contează dacă e cea de vară sau cea de iarnă lucrurile sunt la fel de speciale. Da, sunt 2 ediții în fiecare an. Eu am participat la 5 ediții (cred) și de fiecare dată am plecat de acolo cu zâmbetul pe buze și cu multe povești și nu numai. Aflu noutăți, cunosc oameni faini, avem parte de lucruri interesante, activări și ce e cel mai fain (pentru mine) este rezolvarea unui brief dat de către o companie participantă în tabără. Provocarea unui brief o voi îmbrățișa mereu, dat fiind că acolo trebuie să vezi cum te adaptezi și cum e să lucrezi cu persoane pe care poate nu le cunoști / nu le-ai văzut niciodată la chip. Totul e muncă de echipă. Din fiecare experiență înveți câte ceva. Așa cum din fiecare ediție #bizsmscamp am plecat cu multe idei, inițiative și planuri cu / de proiecte.
Discuțiile se întind până dimineața, fie că doar socializezi sau brusc te macină dilemele profesionale legate de platformele sociale și marketing. În 4 zile este timp pentru toate: să înveți, să socializezi, să înțelegi, să pornești o dezbatere, să aplici ce ai învățat acolo, să cânți, să cunoști oameni noi, să dezvolți idei noi și vechi, să alegi să fii deschis către social media sunt doar câteva dintre ”elementele centrale” ale taberei.
În cele 4 zile s-au tratat subiecte alese atât din partea companiilor, cât și din partea agențiilor prezente și a bloggerilor. Sunt multe de povestit, însă fiecare subiect merită postul său pe blog. Vreau să pun accent pe 2 prezentări:
Victor Kapra a făcut o comparație între blogurile din provincie (restul) și blogurile din București. Iată câteva cifre:
Un aspect interesant este comparația dintre numărul total de bloguri active din mai 2013 și mai 2014:
Știați că un utilizator în România al Facebookului dă, în medie, 3 click-uri pe anunțurile publicitare? Asta a fost una dintre informațiile pe care Alex Negrea le-a împărtășit cu cei prezenți. Mulți se întreabă câți utilizatori activi ai acestei platforme sociale există în România. Întrebarea lor are un răspuns simplu: lunar există peste 6 milioane de useri activi. Dacă vreți mai multe lămuriri Alex are aici un articol pentru voi.
Concluzia post tabără? Fiecare participant al taberei are multe de aflat / învățat, vei cunoaște oameni noi, noțiuni interesante și surprize la tot pasul… restul trebuie să descoperi singur.
Jos chipiul, echipa BIZ! Vă mulțumesc pentru că acum 7 ediții nu ați renunțat (când cei din jur vă descurajau) să duceți la bun sfârșit o tabără ce avea să devină ”un must have” pentru online-ul românesc.
De ce ce să vii în tabără? Vă spunem noi într-un clip simpatic realizat de Ionuț Tecuceanu.
Și trece repede în calendar noua ediție a taberei: 27- 30 noiembrie, tot la Pârâul Rece! Ne vedem în iarnă!
PS: poze găsiți și pe pagina de Facebook trebuie să urmăriți hashtagul #bizsmscamp.
This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.
Primeşte articolele pe email
Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.
Log in as an administrator and view the Instagram Feed settings page for more details.
Leave a Reply