Foarte multe persoane au început să fie preocupate de vizibilitatea, relevanța și puterea pe care o are în online businessul lor. Lucrurile se rezumă la Search Engine Marketing. Unii sunt mulțumiți de felul în care decurg lucrurile din acest punct de vedere, alții încă sunt în stadiul în care învață să facă primii pași în acest domeniu. Bineînțeles că există și persoane care nu au auzit despre acest domeniu, dar timpul nu este pierdut. Mai bine mai târziu decât niciodată. Cum ar fi să discuți despre vizibilitate, relevanță și putere în online cu specialiștii de la Google România ori de la MOZ, eMetrics Summit sau Distilled? Totul este posibil dacă îți dorești cu adevărat. Fie că ești din prima categorie sau din oricare alta menționată anterior, îți recomand cu căldură să participi la SEM Days.
Dacă nu știai, pentru al treilea an consecutiv, cele mai noi tendințe din Search Engine Marketing se discută chiar aici în capitală, timp de 2 zile, în cadrul celui mai important eveniment de SEO și PPC din Europa de Sud-Est. SEM Days 2014 va fi cel mai mare eveniment de profil din regiune, organizat de SEO monitor și 2Parale, care va oferi informații de actualitate din domeniu, pentru peste 500 de budget owners, manageri de marketing și brand, online marketing manageri, coordonatori de business-uri și antreprenori online.
Pe 24-25 septembrie, dacă ești specialist în marketing și comunicare, brand manager sau coordonator de business-uri interesat de creșterea performanței în online, ești așteptat la SEM Days. O să asisți și o să participi la conferințe și discuții interesante, cu invitații speciali din SUA și UK alături de specialiștii locali din domeniu. Astfel, o să ai o perspectivă complexă asupra evoluției mediului online din ultimul an, prin subiectele abordate în cele 2 paneluri, 9 prezentări și 14 workshopuri.
Sigur că există noutăți ca în orice domeniu, iar din acest motiv îți recomand să participi la eveniment, ca să le ai direct de la sursă. Pe 24-25 septembrie, dacă ești specialist în marketing și comunicare, brand manager sau coordonator de business-uri interesat de creșterea performanței în online, ești așteptat la SEM Days. Degeaba ai un site, dacă nu știi ce să faci cu el și mai ales dacă nu este optimizat. Jim Sterne o să ne vorbească despre dedesupturile optimizării conținutului online și despre modalități de valorificare a cuvintelor cheie, pentru a atrage trafic relevant. Dar asta nu e tot, în prima zi o să ai parte de subiecte precum inbound și outbound marketing, metode de măsurare eficientă a performanței SEO, viitorul în Video Marketing, mituri în Pay Per Click, cum să folosești Facebook ca un profesionist. 😉
Reputația unui brand (de companie sau chiar personal) în motoarele de căutare este importantă, dar trebuie să știi și cum să îi faci management. Poți deține controlul asupra ei și poți înțelege mai bine schimbările care au influențat evoluția Search Engine Marketing în ultimul an. Aceste aspecte vor fi intens dezbătute în cadrul celor 2 paneluri de discuții. Ziua 1 se va incheia cu prezentarea lui Tim Resnik, Product Strategy Principal la MOZ, despre utilizarea eficientă a Google Analytics și adaptarea campaniilor SEO în funcție de schimbările Google.
A doua zi a evenimentului este dedicată workshopurilor în care participanții vor aprofunda noțiuni pe care orice specialist în marketing, branding sau comunicare trebuie să le cunoască pentru a performa astăzi în online:
Așadar, sper că te-am convins să participi, căci bilete de acces la eveniment mai sunt, iar ele pot fi achiziționate online, pe baza formularului de înregistrare. Dacă nu te-ai decis încă, poate te convinge lista completă a speakerilor și agenda evenimentului, care sunt disponibile pe site-ul SEM Days.
This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.
Primeşte articolele pe email
Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.
Log in as an administrator and view the Instagram Feed settings page for more details.
Leave a Reply