Un stil de viață alert te poate priva de mesele sănătoase pe care le-ai savura în mod normal. Mâncăm pe fugă, din mers, orice fără să ținem cont de reacția corpului nostru. O gustare rapidă, dar sănătoasă, de care de multe ori uităm este iaurtul. Special adaptat pentru tine este Danone, care prin produsele sale reușește să îmbine sănătatea și gustul într-un mod cât mai eficient pentru programul tău aglomerat. Deși fiecare am consumat măcar o dată în viață un produs al acestui brand, hai să aflăm câteva lucruri interesante despre el!
Avem aici cuvintele-cheie: 1919, Spania. Pornind de la cercetările savantului Elie Metchnikoff, care a demonstrat științific beneficiile iaurtului pentru sănătate, Isaac Carasso a produs primele iaurturi sub numele Danone ce au fost ulterior vândute în farmacii, ca singurul leac pentru refacerea sănătății digestive. La acea vreme, Carasso era îngrozit de numărul mare de copii ce sufereau de infecții intestinale și se pare că aceasta a constituit o motivație suficient de puternică pentru demersurile sale.
Încă de atunci, s-a conturat misiunea Danone, și anume: “să aducem sănătate prin alimente unui număr cât mai mare de oameni”. O misiune care astăzi este cu atât mai provocatoare cu cât se confruntă cu două dintre problemele majore ale omenirii: pe de-o parte, bolile generate de stilul de viață (cancer, diabet, obezitate…), iar pe de altă parte, îmbătrânirea populației. Ambele presupun menținerea unei stări de sănătate optime, o viață cu o alimentație echilibrată.
Ce a făcut Danone în cei aproape 100 de ani de la fondare? Ei bine, și-a dezvoltat expertiza în cercetare și dezvoltare atât de mult, încât numără peste 1000 de specialiști implicați în sute de programe științifice, contribuind la noi descoperiri în diferite arii, precum: probiotice, imunologie, metabolism sau flora intestinală.
Activitatea intensă a companiei se răsfrânge și la nivelul unei rețele de organizații independente, mai exact Institutele Danone, înființate din anul 1991. Acestea se dedică îmbunătățirii înțelegerii relației dintre alimente, nutriție și sănătate.
Danone pune foarte mare accent pe calitatea laptelui, care este un element de bază în produsele sale: datorită calității laptelui, produsele se mențin proaspete mai mult timp, asta și pentru că grupul fixează standarde mai înalte decât cerințele legale. Având în vedere că de-a lungul timpului calitatea laptelui a crescut, Danone a lansat o nouă rețetă ce include lapte și fermenți pentru produsele din gama Danone Natural.
Ca să îți enumăr și câteva beneficii ale iaurtului, ar trebui să știi că iaurturile sunt incluse în categoria alimentelor sănătoase, alături de fructe și legume. Mănâncă iaurt și o să ai parte de o sursă valoroasă de minerale – calciu, mai exact, lactoză, unele vitamine, proteine cu valoare nutritivă înaltă. Bacteriile lactice contribuie la multiple funcții benefice în flora intestinală, iaurtul reprezentând un factor de re-echilibrare a dietei, mai ales când raportul de grăsimi și glucide este ridicat.
În urma studiilor de cercetare cu privire la percepția publicului despre iaurt, Danone a observat o reticență a consumatorilor cu privire la faptul că rețetele conțineau și lapte praf. Puțin știu că se foloseau cantități mici de lapte praf, sub 1%, pentru a corecta conținutul de proteine din laptele materie primă. La cererea consumatorilor, el a fost scos din rețete. De asemenea, tot la reacția acestora, Danone a eliminat carminul/cosenila din toate produsele sale și folosește extracte naturale, pentru colorarea produselor.
Și pentru că cei de la Danone țin cont de feedbackul consumatorului țin să te anunț că s-a relansat iaurtul alb Danone Natural, folosind o rețetă nouă, ce are la bază doar lapte și fermenți, fără supliment de proteine din lapte sau lapte praf. Noile iaurturi sunt pregătite din lapte integral de 3,5% grăsime, la standarde europene, colectat de la fermele cu care Danone colaborează, și fermenți activi benefici – ingredientul esențial, fără de care niciun iaurt nu poate fi creat.
În concluzie, Danone este un brand care se adaptează dorințelor publicului și care de la bun început a urmărit un singur scop în vederea căruia a perseverat timp de aproape 100 de ani: de a ajuta la construirea unui stil de viață sănătos pentru fiecare dintre noi și la conștientizarea importanței alimentației zilnice.
Așa că, sloganul campaniei de a mânca “1 iaurt pe zi” este de luat în considerare! 😀
This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.
Primeşte articolele pe email
Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.
Log in as an administrator and view the Instagram Feed settings page for more details.
Leave a Reply