Așa cum ne-am obișnuit la început de primăvară trebuie să stăm cu urechile ciulite pentru că se anunță cel mai mare eveniment din eCommerce-ul românesc. Este vorba de GPeC (Gala Premiilor eCommerce) care de 10 ANI (daaaaa, ai citit bine!) scriu cu fiecare ediție desfășurată, o filă extrem de importantă din istoria comerțului electronic din România. Ei în timp au pus bazele celei mai mari comunități de magazine online.
Dat fiind că este o ediție aniversară, organizatorii ne-au anunțat deja că va urma o ediție memorabilă care marchează primul deceniu de existență printr-o suită de evenimente premium ce se vor desfăşura în următoarele 8 luni sub egida GPeC 2015. Calendarul complet te așteaptă să-l vezi ca să știi cum îți planifici lucrurile. 🙂
Până pe 27 aprilie, magazinele, magazinele online se pot înscrie la cea de a 10-a ediție a Competiției GPeC, “cea mai complexă de până acum” – potrivit lui Andrei Radu, CEO & Founder GPeC. Pentru a fi acceptate în Competiția GPeC, magazinele online trebuie să îndeplinească, mai întâi, criteriile de preselecție care presupun respectarea legislației europene în domeniu şi a bunelor practici în comerțul electronic, precum:
Mai multe detalii ai aici.
Nu mai este nevoie să îți spun că în cadrul Competiției, magazinele vor fi evaluate de peste 20 de specialişti in e-commerce (membri în Juriul GPeC), ținând cont de cele peste 120 de criterii de jurizare esențiale pentru orice afacere online. Jurații vor analiza şi nota fiecare criteriu în parte, oferind şi scurte explicații/recomandări acolo unde este cazul, în aşa fel încât magazinele să ştie unde greşesc şi, mai ales, cum pot remedia problemele pentru a vinde mai mult.
Taxa de participare în Competiția GPeC 2015 porneşte de la 250 de euro, dar magazinele online primesc beneficii în valoare de minimum 2.800 de euro. Citește lista completă de avantaje și nu mai sta pe gânduri. Înscrierile se fac completând formularul de pe website-ul GPeC până cel târziu pe 27 Aprilie 2015. Organizatorii au pregatit, însă, și o ofertă Early-Bird valabilă până pe data de 10 Aprilie care aduce discount-uri semnificative magazinelor online doritoare să participe în Competiția GPeC.
Te văd acolo?
*****
GPeC 2015 este un eveniment powered by FAN Courier
Sustinut de: ContentSpeed, DPD Romania, Garanti Bank, Microsoft Romania, New Black, NewsMAN, Orange Romania, Retargeting, SameDay Courier, Visa Romania, Zitec
Recommended Payment Processor Partner: mobilPay
Recommended Travel Partner: Paravion.ro
Cu sprijinul: 2Parale, AgileMedia, Alin Dobrin Photo Graphics, EasyHost, Ecompedia, enRose, Euroweb, Marketizator, Saveur, TeaForte, Trusted, WebDigital, ZeList Monitor
Parteneri Media: (AD)Hugger, Agora, Akcees, ANIS, ARIES, Business Days, Business Review, Business Woman, Business24, Cariere, ComunicateDeAfaceri, ComunicateDePresa.ro, Femei in Afaceri, IQads, Lumea SEO PPC, Romania Pozitiva, ShopMania, Smark, SoftBinator, SoftLead, Startups.ro, TechCafe, Ziare.com
Bloggeri parteneri GPeC: Andra Zaharia / Auras Mihai Geambasu / Blogatu.ro / Carmen Albisteanu / Chinezu / Elena Cîrîc / George Hari Popescu / iYli / Lavinia Biberi / Madalin Blidaru / Olivian Breda / Raluca Popa / Sabina Cornovac / Sorin Rusi.
This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.
Primeşte articolele pe email
Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.
Log in as an administrator and view the Instagram Feed settings page for more details.
Leave a Reply